Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L90i47b68u82s78e 17P85a24l29k88o82v10a 6430204468437

ateista pokorně přijímá fakt, že je určen pro nicotu, věřící si pyšně namlouvá, že je určen pro nebe

ateismus není to samé jako materialismus

ateismus není rezignací nad hledáním duchovna-jen je to cesta individuální složitá a namáhavá, zatímco věřící přijímá dogmata a tudíž jde cestou, kterou prošlapali jiní

víra je berlička díky níž lidé lépe snáší zuvědomění si relativity veškerého lidského konání a prázdnotu života, ateista si s tím musí poradit sám

0/0
5.7.2015 8:55

J68i26ř97í 29S58v16o55b17o64d16a 9555158273816

Máte patrně pravdu v tom, že opravdových křesťanů je zřejmě velmi málo. To ale nesnižuje hodnotu křesťanství. Právě naopak. Závazným morálním vzorem pro křesťanství není Hitler, ale Kristus, což snad není tak těžké pochopit.

Píšete například toto, cituji: "věřící člověk hlásící se ke křesťanství přestává pro ostatní být křesťanem, jakmile se dopustí něčeho hodně nemorálního. Takže, i když ve svém srdci má Ježíše Krista a doufá ve Spasení a věří ve vyšší dobro a svých činů a jejich souladnost s Božím zákonem, stejně křesťanem není. Není to srandovní?"

Zkuste si svá vlastní slova znovu pečlivě přečíst. Snad pochopíte, že srandovní je spíše to, co jste napsal. Když se někdo dopustí něčeho hodně nemorálního, těžko lze o něm říci, že má v srdci Ježíše Krista.

Kristus jednoznačně řekl: "Nikdo není dobrý, jedině Bůh."

Žádný člověk, ani ten nejlepší křesťan na světě, nepřestává být hříšníkem. Křesťan, který si začne myslet, že je lepší, než druzí, je na nejlepší cestě stát se vyloženě špatným. A navíc – člověk, který zná Kristovy morální zásady, ale nedodržuje je, se nebude moci před Bohem vymluvit.

Inkvizitora, který upaluje lidi, opravdu nelze označit za křesťana, a to z prostého důvodu – vzorem křesťanského kněze nemá být žalobce, soudce a kat v jedné osobě, ale Kristus, který se i na kříži modlil za své katy.

Ale co má nad sebou ateista? Svou "vnitřní morálku"? Každý diktátor světa, včetně těch, které jste uvedl, vládl prostřednictvím "vnitřní morálky". Byli to konstruktéři vlastních pravidel, která vydávali za všeobecně platnou morálku. Vy o sobě prohlašujete, že jste ateista. Čemu tedy věříte právě Vy? Že Hitler byl křesťan? Sám před sebou takový názor možná obhájíte, ale myslíte si, že to stačí? Pokud sám sobě zdůvodňujete, že křesťanství je špatné, protože Hitler byl křesťan, pak stavíte svůj "dům" na písku.

0/0
27.5.2015 15:06

J30o92s60e27f 54T65r18n43k28a 1331948844260

Podle mě to spolu nesouvisí ... Morálka nemá s religiozitou co dělat. Víra nebo ateismus z vás automaticky neudělají lepšího člověka. Vždy jdou použít jako nástroje moci, kterými lze omluvit jakékoiv chování.

+1/0
15.5.2015 9:18
Foto

L62u95k65á83š 21B70a70l13a61b40á23n 5478836917

Tenhle článek jsem v podstatě napsal jako takovou úlitbu věřícím, co mi vyčítají, že jsem jednostranný nebo co. Ano, na tomhle blogu jsem většinu času jednostranně zaujatý proti víře a náboženství. Tohle je v podstatě jenom vzkaz typu: "ne, nemyslím si, že každý ateista je automaticky dobrý."

+1/0
13.5.2015 19:32
Foto

P60a28v72e60l 80D95v47o68ř88á48k 5259645794340

Ty příklady nejsou ideální. Mussolini např. napsal pojednání o Janu Husovi (Jan Hus, hlasatel pravdy), ateista v Itálii? Stalin chodil 3 roky do semináře a pouze vyměnil jednu ideologii za druhou.

Ateista páše zločiny vlivem (zděděného) sadismu či jiné duševní úchylky, jiní na ospravedlnění svých neblahých činů použijí nějakou ideologii (ať náboženství nebo nějaký -ismus), případně ji vytvoří.

Bylo by zajímavé udělat statistiku, kolik zločinců (a naopak lidí dobrých a významných) je mezi ateisty (a agnostiky), věřícími (podle hlavních náboženství) a -ismisty (nacisty, fašisty, komunisty etc.)

Existuje vůbec něco, ve jménu čehož nebyl spáchán žádný zločin?

0/0
13.5.2015 15:42

L72a89d92i21s97l31a44v 43J56í77l67e62k 9472799692731

Knihu o Janu Husovi napsal i náš současný komunista Randsdorf. Dokazuje to, že je věřící?

Většina lidí před 100 roky chodila na náboženství a byla v nějaké církvi. To platí například i o většině fašistických pohlavárů. Jako dospělí však již víru nepraktikovali. Někteří fašističtí pohlaváři praktikovali spiritismus či podobné okultní vědy. Hitler po nějakou dobu naslouchal jasnovidcovi Hanusenovi.

Stalin odešel ze semináře, do kterého vstoupil kvůli své matce. Stal se pak revolucionářem, ale taky přepadával poštovní vlaky. Když se dostal k moci, nechal pozavírat kostely a popy poslal do gulagů. Po vypuknutí války je propustil a poslal na frontu, aby povzbuzovali rudoarmějce, sloužili slavnostní panychidu za padlé atd. Po válce je zase pozavíral. Když zemřela Stalinova matka, ani ji nejel na pohřeb.

0/0
13.5.2015 17:37

J56o25s54e72f 23P88o77t93r 6170271687559

Komunista Ransdorf to napsal proto, aby ještě v dnešní době pokračoval  v ideologické linii vedoucí síly KSČ, jejímž úhlavním nepřítelem  byl katolicismus, protože bránil instalaci nové pokrokové ateisticko-marxistické víry.

A soudruh Ransdorf je takový pokrytec, že si k tomu vybral katolického kněze, který byl sice upálen za pobuřování, nicméně měl soudní proces s obhájcem a mohl kdykoliv beztrestně své učení odvolat. Na rozdíl od popravených v reálném socialismu.

+1/0
13.5.2015 18:19
Foto

P89a45v77e63l 66D88v73o93ř97á49k 5299505254470

Bohulibé skutky Pepy Džugašviliho netřeba připomínat, u něho jde o to, že (možná) náboženství vyměnil za komunismus, což s jeho gangsterskou činností jde pěkně dohromady.

A jeho nynější následovník zase přesedlal z komunismu na pravoslaví - prostě co se hodí, to se dělá.

Karel Havlíček Borovský (Křest svatého Vladimíra): "...nám je pámbu jako pámbu, jenom když je ňáký, abysme s ním udrželi v respektu sedláky..."

Nakonec jste ukázal, že těžko poznáte, je-li dotyčný ateista nebo ne, jen podle toho co píše nebo říká.

Víte jistě, že Ransdorf nemá doma vedle rudého koutku nějakou ikonu a křížek a že to střídá? Ono pro sichr....

+1/0
13.5.2015 19:41
Foto

I49v68a10n 36B11ě44h94o16u77n18e52k 5115197833217

Co je to za blbost? Které jejich činy byly motivovány "ateismem"?8-o8-o

+2/0
13.5.2015 14:26
Foto

L98u13k80á62š 87B52a20l98a14b94á57n 5168746747

Žádné činy nemohou být motivovány ateismem.Jinak, v případě těch tří posledních je celkem patrné, jaká filozofie a jaká politická ideologie motivovala jejich jednání.

0/0
13.5.2015 19:30

J16o94s14e56f 75P49o18t92r 6790251337609

Pro pana Filipova:

Níže píšete ve smyslu, že se nehodí přes všechny nepřesnosti zpochybňovat Darwina, protože přinesl dvě věci :

- původ všech živých tvorů od společného předka. A to je jediný skutečný a pravdivý přínos darwinismu, ovšem k tomu nemusí být katedry vysokých škol a výzkumné ústavy, k tomuto závěru snadno dojde i kvalifikovaný a všímavý řezník.

- vznik nových druhů skrze specializaci. Nedávný festival vědecký filmů v Olomouci přinesl i účast jednoho ze světových ateistických guru, antropologa Niobe Thomsona. Viděl jste ho v Hyde parku?

Kromě jiného řekl :

Evoluce jde jinak, než jsme se domnívali, u některých druhů neprobíhá vůbec (krokodýl) a u ostatních druhů probíhá skokově,( opakuji skokově).

Dále mluvil o lidech : přímého předka věda nezná,  před 150 tisíci lety žilo kolem 600 lidí. Genetická příbuznost  lidí je velmi vysoká . Větší rozdíly v genetické variabilitě  jsou u dvou sousedních tlup opic v africkém pralese než u 7 miliard lidí.

Ze skutečnosti, že variabilita lidí je nízká, logicky nutně vyplývá, že u lidí neprobíhá evoluce ve smyslu darwinismu. Nebo snad došlo náhodou, řekněme před 70 000 lety k náhodné genetické mutaci u všech žijících lidí?

Pane Filipove, mlžíte a zatloukáte.

0/0
13.5.2015 10:40

J83i67ř69í 21R64a79k 5881814988464

potře vy jste neuvěřitelný komediant;-D. vše o čem píšete vám bylo už mnohokrát vysvětleno.

ano evoluce probíhá u některých druhů "skokově". nicméně to skokově znamená řádově desítky až stovky tisíc let;-).

ze skutečnosti že genetická variabilita je relativně nízká(připomínám že dva nepříbuzní lidé se liší ve třech milionech bazí) nic z toho co píšete nevyplývá. je to způsobeno mimo jiné právě tím že lidé byli na pokraji vyhynutí(na rozdíl např. od šimpanzů) a prošli "genetickým hrdlem lahve" jak správně píšete. 

v tom hyde parku to bylo vysvětleno. že jste to nepochopil je sice smutné ale u vás nikoli překvapivé.;-D;-D

už jsem se vás sice na to ptal asi 10x ale můžete konečně odpovědět. jak probíhá ta vaše evoluce?

0/0
13.5.2015 15:06

J48o86s37e93f 38P68o95t40r 6530381297409

Jak probíhá evoluce, to přece ví každý. Objeví se nový druh, žije v průměru 5 milionů let, fyzicky se více nebo méně změní,  vymře. Nikdo nikde zatím nenašel, že by se z takovéhoto druhu odštěpil jiný. To je pouze a jen ve fantazii darwinistů.

Odkazuji znovu na dinosaury. Žili před 70 až 150 miliony let. Existují odborníci, kteří podle jedné kosti poznají a pojmenují druh. Ještě jsem neslyšel, že by takový odborník řekl :"to je přechodná forma od jednoho k druhému"

Jak vznikne takový nový druh, to nikdo prostě neví. Niobe Thompson to řekl jasně. Evoluce neprobíhá tak, jak jsme se domnívali. Někde vůbec, někde okamžitě skokově.

S tím také souvisí to, že nejsou žádné přechodné formy (pokud  jsou, pak opět jen ve fantazii darwinistů) druhy mají jasné vlastnosti, které je bezpečně popíší.

V tom Hyde parku to nebylo vysvětlené. Pan Thompson řekl několik úvodních vět ve shora uvedeném smyslu a pak, aby se nedostal do potíží, se věnoval vyprávění o potápění s domorodci.

0/−1
13.5.2015 17:51

L70u22k48á54š 43F44i12l15i32p64o39v 4379689516399

Pane Potre, teď jsem z Vás trochu zmatený. Píšete, že (1) uznáváte původ všeho života ze společného předka, (2) že evoluce u některých druhů neprobíhá vůbec a u jiných skokově, (3) jak vznikne nový druh, nikdo neví. Můžete mi prozradit, jak to jde dohromady?

0/0
13.5.2015 18:09

J92o39s76e26f 91P74o69t56r 6260281817209

Vím to, že evoluce nových druhů neprobíhá hromaděním náhodných genetických mutací a jejich skokovým projevem, jak se nám snaží namluvit darwinisté - a to jen proto, že je to z logické z hlediska lidského myšlení.

Vy se zde snažíte přesvědčit o té dokonalé, vševypovídající a vševysvětlující Darwinové teorii a přiotom víte, že ta teorie je prostě prohra a že neodpovídá biologii.

Odkazuji vás na články v časopisu Vesmír č, 2 a 3./2015 od autorů Anton Markoš, Vít Latzel, Vladimír  Krylov, Aleš Kovařík, Eduard Kejnovský.

0/−1
13.5.2015 20:36

J48i95ř49í 71R93a40k 5521954568724

nic z toho co nám zde píšete se v těch článcích ve vesmíru nepíše. ale to jsem vám už(nejen já) psal že máte halucinace.;-D

0/0
13.5.2015 21:08

J20i46ř54í 79R92a23k 5821574988344

přechodných forem je spousty např. zde:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_transitional_fossils

nový druh vznikne procesem speciace to vědí všichni.

http://en.wikipedia.org/wiki/Speciation

do jakých potíží se jako měl dostat?

o potápění mluvil protože se ho na to ptal moderátor.:-)

0/0
13.5.2015 18:24

J85a39n 13M10e75r22t36a 3652100641318

On každý organismus je přechodný článek. Takže nazvat něco přechodným druhem by neneslo žádnou informační hodnotu. Přechodný druh je relativní označení, má smysl, jen když udáte druhy, mezi kterými je onen druh přechodný. To je podobné, jako když řeknete syn. Každý je něčí syn, tím nic neřeknete. Musíte říct syn Franty nebo syn Jardy. Mimochodem, hranice mezi druhy nejsou ostré kolikrát ani dnes, existuje například jev prstencových druhů https://cs.wikipedia.org/wiki/Prstencov%C3%BD_druh Člověk má potřebu si věci škatulkovat, tak když je něco hodně podobné s něčím jiným, tak to nacpe pod stejnou nálepku, když to není moc podobné s něčím jiným, vymyslí jinou nálepku. To říká něco o potřebě lidí nálepkovat, ne o tom, jak se co vyvíjelo.

0/0
13.5.2015 18:39

M35i60l34e62n19a 82N92o44v96a26n55s82k29a 4292407709229

"Úžasná" debata. Jak je již konstatováno v článku, pro věřící katolíky, je jen jedna pravda = ta jejich. Když do hlásané pravdy něco nezapadá, je to tím, že dotyčný není katolík, jen se za něj falešně vydává. ;-D

0/0
13.5.2015 10:20

M81a56r73e68k 29V56y33č19í91t48a94l 4818137864958

To je zase v diskuzi nabozenskejch kecu. A pro kreaconisty. S vama se budu bavit az vas svet bude aspon o miliardu let starsi.

Nicmene chci upozornit na detail u Dahmera. Neodpikava si trest, pac byl uz v roce 1994 zabit a davno pred smrti prijal boha. Jako jiz hodne pokryteckych vericich pred nim.

0/0
13.5.2015 9:06

J90o50s84e84f 30P26o83t39r 6880231127189

Pane Vyčítal,

neměl byste si dodělat devátou třídu základní školy? A pak přijďte s námi diskutovat.

0/0
13.5.2015 17:55

J40a56n 82B80u44r50d24a 1834538902629

A zase je někde Bonaparte vedle Maa, Stalina a Hitlera :-(

Kromě toho, že přijal, zakotvil a šířil ideály revoluce - které byly na tehdejší dobu nepochybně pokrokové -, je také autorem zákoníku, který měl (a má) nesmírný význam pro evropské právo. Většina válek byla též vyhlášena Napoleonovi, ne Napoleonem.

0/0
13.5.2015 8:48

M15a14r10t53i26n 44K96o62p92e38c58k90ý 3788447559504

Označovat Hitlera za katolíka znamená pouze to, že nevíte, co je to katolík. Rozhodně to není člověk, který byl pouze pokřtěn. Je to člověk, který vyznává celoživotně křesťanské hodnoty a je praktikujícím věřícím. Těžko by mohl například prohlásit jako Hitler: "Jednou nastane doba,kdy na kazatelnách budou stát jen naprostí idioti, kteří budou kázat pro párstarých bab." Obdobných citátů lze u něj nalézt mnoho, stejně jako důkazů,že Hitler proti věřícím aktivně bojoval, pronásledoval je a chtěl jelikvidovat. Tím nechc i říci, že křesťané jsou lepší lidé než ateisté, pouze to, že neumíte zacházet s fakty.

+4/0
12.5.2015 23:50

M95a96r27t84i54n 27K47o91p62e18c67k59ý 3408887139514

A ještě jedna poznámka - celá ta vaše úvaha je prostě a jednoduše hloupá, protože vycházíte z toho, že křestané a ateisté spolu soupeří, kdo je lepším člověkem. Kde jste to vzal? Zkuste se zeptat třeba pana kardinála, kněží nebo skutečně praktikujících křesťanů, jestli si myslí, že křestané jsou "lepšími lidmi" ve srovnání s ateisty. Garantuji vám, že nikdo vám takovou zcestnou úvahu nepotvrdí. Řeknou vám spíše, že před Bohem jsme si všichni rovni a pouze naše činy rozhodují o kvalitě našich životů. Každý má šanci mít rád druhé, respektovat je, tolerovat je. Pokud by vám někdo tvrdil opak, bude to jen hloupý fanatik, ale i těm budiž odpuštěno. :-)

+4/−1
13.5.2015 0:18

M10a87r78e80k 29V72y66č94í90t60a18l 4788807644148

Me teda porad ti nabozensti magori neco cpou a uz z jejich chovani jde citit strasna povysenost. Stejne jako z vaseho prispevku.

+1/−1
13.5.2015 9:08

M45a88r10t27i85n 36T16e17s87a65ř 2179893173753

Mě zase zlobí, když nám křesťanům ateističtí magoři cpou kreacionismus, jako kdyby oni měli nějaké právo vykládat Bibli. Zkuste si doslovně vykládat "ateistu" Nietscheho, asi se z toho zblázníte.

0/0
13.5.2015 9:33

M47a31r14t35i16n 90T89e65s74a30ř 2339403323923

Hitler byl pokřtěný okultista, protože nacismus byl otevřeně okultním náboženstvím a jedním z veřejně známých cílů bylo vyhladit křesťanství v Německu. Tak jako se pan Balabán považuje za "bývalého" protestanta, byl Hitler "bývalý" katolík. Navíc někteří vyznavači konspiračních teorií tvrdí, že Hitler měl židovskou babičku (jako kdyby to něco znamenalo).

+1/0
13.5.2015 9:30

M93a19r67t21i97n 14B31u70s39i70d26e25a 4933800

A proč tam chybí Hitler? 

Copak nebyl ateistou? Nebo ho snad historie nevnímá už tak negativně?

+1/0
12.5.2015 21:55

M89i24l21e81n58a 28N53o38v13a52n74s73k23a 4792247789939

Jako zavilý nepřítel Rusů by dnes byl hlavním spojencem USA!

0/0
13.5.2015 10:17

J55o13s22e22f 77P96o95t91r 6130531757909

Pane Balabáne,

jako opět. Poučte se nejdřív sám a pak poučujte nás.

Hitler nebyl římský katolík, dokonce ani jiný křesťan. Hitler si vytvořil vlastní víru a to víru u Prozřetelnost, která ho měla vyvolit, aby skrz nejdokonalejší  germánskou rasu  (viz Darwin) vedl podřadné národy světa.

Správně citujete Stalina, Maa ...

Jenže i zde jste na omylu. TI lidé ve své podstatě nebyli sadisti. To byli šéfové a velekněží nové ateistické, zdůrazňuji ateistické víry, založené na vědě, zdůrazňuji na vědě. Ta víra byla tak silná, že zachvátila podstatnou většinu světa, Evropu, SSSR, Čínu, Vietnam, Koreu, Afriku, Jižní Ameriku. Jen v SSSR si při instalaci tato nová ateistická víra vyžádala na 55 miliónů obětí, a celkově  se mluví o 100 milionech obětí.

Jenže co se nestalo ?

Nová světodějná, budoucí ráj slibující ateistická víra po 60 letech vyprchala, vyšuměla, sama se rozložila a zbylo po ní jen těch 100 milionů mrtvých a KLDR a Kuba (a ta také už couvá).

A zbyli po ní také pohrobci, ti se dají poznat tak, že proti křesťanství   užívají polopravdy, nepravdy a lži, přesně takové jaké jste, pane Balabáne, uvedl ve vašem článku.

+3/−4
12.5.2015 21:29

M43i18l89a95n 19K74o59t18o50u80č13e49k 2646158242467

Co má společného darwin s germánskou rasou a nějakou nadřazeností?

0/0
12.5.2015 21:36

J89o51s55e59f 76P70o21t81r 6670221267259

Pane Kotouček,

darwinismus vznikl v první řadě jako vědecká teorie, která měla ospravedlnit koloniální nadřazenost Evropanů na základě jejich rychlejšího vývoje. Proto se brzy po svém vzniku lavinovitě rozšířil v Anglii, USA, Německu a jinde v Evropě. A teorie o rasové nadřazenosti Germánů a Němců čerpal Hitler právě z darwinismu.

A pokud se o tom bavíme, tak jistě víte, že darwinismus se v současné době ukazuje jako nepravdivá teorie, která se skutečnou biologií má málo společného a mluví se o době postneodawinistické.

0/−5
12.5.2015 22:10

J89a55r73o76s46l69a44v 83T76a14c14h63o70v52s73k10y 2722570724820

Nic takoveho se neukazuje. Lepsi teorie nez Darwinova zatim neni. Mam na mysli vedeckou teorii, ne kreacionalisticke plky

+2/−1
13.5.2015 0:50

J59o67s23e11f 29P41o65t47r 6780241517629

Pane Tachovský,

poučte se. Darwinova teorie o evoluci je překonaná a ukazuje se, že to byl prostý výmysl, který má se skutečnou biologií jen málo společného. V posledních letech se proti darwinismu těžce (po politické a společenské stránce) probíjí epigenetika, kód, který reaguje bezprostředně na podmínky.

Znovu doporučuji vědecký časopis Vesmír, čísla 2. a 3./2015, kde je tato situace přiblížena.

0/−3
13.5.2015 6:12

L43u92k60á35š 38F71i28l45i79p61o55v 4859469916889

Pane Potre, já jsem se trochu poučil a vypadlo mi z toho, že v současné evoluční biologii se vede spor zejména o evoluční mechanismy. Základní myšlenky evoluční teorie, které zformuloval už Darwin a ke kterým patří původ všech živých tvorů ze společného předka či vznik nových druhů skrze speciaci, žádný rozumný evoluční biolog nezpochybňuje.

Nové objevy na poli genetiky, molekulární biologie, epigenetiky apod. nás poučily, že darwinismus a neodarwinismus jsou neúplné a nepřesné teorie. Užívat to ale jako argument proti samotné kostře všech evolučních teorií mi připadá dost nefér. Vám ne?

+1/0
13.5.2015 7:33

J33o96s21e18f 20P48o43t64r 6310421717569

Pane Filipove,

přečtěte si prosím, pozorně mé příspěvky a zjistíte, že já nikde nezpochybňuji evoluci.

Já na celé čáře zpochybňuji pouze Darwinovu teorii o vysvětlení evoluce. a to proto, že mě  jako laikovi je zřejmé, že je nelogická a nemá žádné důkazy.

"...že darwinismus a neodarwinismus jsou neúplné a nepřesné teorie"...- normálně logicky myslícímu tvorovi od začátku musí připadat jako vycucané z prstu, což také , jak píšete, dneska dokazují nové objevy na poli genetiky, molekulární biologie, epigenetiky  ..

Problém je v tom, že stejně falešná vědecká marxistická filozofie, tak stejně falešný darwinismus podstatně a totálně změnily myšlení poloviny světa ( západního světa)

0/−2
13.5.2015 10:06

J15a13n 95M15e62r61t51a 3292760911488

Problém je v tom, že píšete pořád dokola to samé a i když vám někdo ukáže, že se mýlíte, tak to vůbec nereflektujete. Vaše omezená schopnost něco si představit nebo něco pochopit není důkazem proti darwinistické teorii evoluce.

+1/0
13.5.2015 10:39

J70o10s38e36f 12P96o21t36r 6640371517429

A co když se mýlíte vy? . Právě nové vědecké výdobytky ukazují spíše na to, že se mýlíte vy.

0/0
13.5.2015 18:01

J50a66n 15M41e23r10t37a 3382910651248

Dědičnost DNA je spolehlivě prokázána, existence mutací je spolehlivě prokázána, vliv DNA na určité znaky je spolehlivě prokázán. Tím jsou v splněny podmínky pro darwinistickou evoluci. Může se ukázat, že evoluce probíhá i poněkud lamarckisticky, že ten evoluční mechanismus není čistě darwinistický. V podstatě by se mohlo ukázat, že ten lamarckistický mechanismus převažuje, ale to vnímám jako obrovsky nepravděpodobné (to by totiž spousta evolučních modelů nefungovala a ony fungují). Pokud jsou epigenetické změny dlouhodobě dědičné, tak navíc i u nich funguje přírodní výběr.

+1/0
13.5.2015 10:37

M22i42l82o56s92l33a94v 71S21t41r57e49j17č80e22k 2417673203153

ateisticka vira je oxymoron

+2/0
13.5.2015 10:35

J17o29s62e70f 55P47o56t29r 6380291497629

Z hlediska jazykové logiky asi jo. Ovšem z hlediska lidského vědomí?

Vy jste neznal ty staré ateisticko-marxistické komunisty, kteří všechno, co se týkalo této oblasti prožívali hluboce emociálně, dotknout se toho bylo dotknou se jejich cti, okamžitě žalovali StB. To prostě byla náboženská víra jak vystřižená.

Není znakem náboženské víry, že její vyznavači ještě dneska na Rudém náměstí adorují a oslavují mrtvolu svého zakladatele?

0/0
13.5.2015 18:08
Foto

J55a15r85o25m93í28r 49P28e13t68ř65í39k 6104911279978

Všichni Bohové a všechna náboženství jsou lidským produktem.

Jde pouze o hmotný byznys církví s hloupostí věřících.

+4/−2
12.5.2015 19:16

V60l10a68d69i28m86í57r 94Š59n71e37k 9194468136661

Všechna náboženství,  produkty lidské mysli, však mají jeden ústřední zdroj. To jest skutečnost, že existuje Bůh. ;-)

+1/−2
12.5.2015 19:47

J51a71r78o11s44l31a64v 28T22a27c91h11o48v62s33k69y 2632300584680

A mate na mysli Jehovu, Sivu, Dia nebo Ra ?

0/0
13.5.2015 0:50

M37a60r78t44i68n 56T89e65s32a90ř 2409813983123

To, jak si nazvete jediného (rovněž trojjediného Boha), není důležité. Na jménu Jehova bazírují jen jeho "svědkové" ;-D

Ovšem Šiva, Zeus a Ra patří do polyteistických "stád bohů" (na rozdíl od monoteistického Boha, Jahve, Hospodina, Alláha, dle mínění mnohých téhož - ovšem neplést s bůžkem alláhem islámského státu, islamisté jsou ve skutečnosti ateističtí pokrytci, kteří jdou za mocí a sexem). Trošku stranou je neosobní bůh u buddhistů.

0/0
13.5.2015 9:41
Foto

J23i67r31k89a 81V75a94n81o55u52r36e84k 6197414358110

Mylite se Petriku ... sice nechapu, co to vase slovo "byznys" asi znamena (zrejme neznate spravnou psanou formu a za kazdou cenu mate potrebu pouzivat cizi slova) .. ale znam jako cistokrevny neznaboh spoustu lidi, kteri maji proste osobni potrebu viry a chapu je .. vase zjednodusovani znamena jen, ze jste zrejme netolerantni jedinec :-P

+1/−1
12.5.2015 21:31

M88i86l43o39s90l92a43v 42S86t40r97e95j31č86e20k 2127463493643

Byznys je v cestine naprosto v poradku.

+3/0
13.5.2015 10:51

J47a72n 47M81e73r54t15a 3362180821468

Zaujal mě ten Kinsey - z jakého zdroje tvrzení o něm pochází? Slyšel jsem, že u nějakých dat lhal o zdroji, ale ne, že by většina jeho výzkumu byl podvod. K metodologii by asi šlo mít četné připomínky, ale to v té době k lecčemu k psychologii. O zneužívání dětí jsem četl jen ve zdrojích, které byly jasně zaujaté a nedůvěryhodné.

0/0
12.5.2015 19:13

V57l39a30d27i51m93í64r 71Š31n74e86k 9574938446951

Hm, je zvláštní, že u obě skupiny, "špatných lidí a skutků" jste schopen tak snadno identifikovat...Podle čeho poměřujete ? V čem máte mustr ? Špatný věřící, špatný ateista. = jeho skutky byly v rozporu s něčím. S nějakým tajemným (morálním) vzorem. ?  S jakým, ptám se ?  Někdo vraždil ? Je to špatné ? Proč ? Z logiky věci a z toho jak to píšete, by se zdálo, že onen správný vzor práva, spravedlnosti, lásky a pořádku stojí jaksi někde mimo ve ve vnějším světě, nezávislé na definici člověka... Jinak by přeci podléhal aktuální definici, tu toho papeže, či tu tam toho zapáleného evolucionisty. Třeba Mao-Ce tunga...

Kde se asi takový univerzální mustr,  tak samosebou a lehce bere, v krvežíznivém světě, samoobživlého evolučního blátíčka...

Co myslíte....?!! 

;-)

+1/−1
12.5.2015 19:09

M85i33l65a26n 82K72o90t69o63u10č50e14k 2696838852657

To co je špatné nebo dobré určuje společnost, nepotřebuje k tomu žádné tajemné vzory nebo vnější svět. Funguje to docela dobře i u zvířat.

0/0
12.5.2015 19:51



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz