Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L92u56k23á37š 96B86a47l33a18b49á81n 5928176887

https://www.youtube.com/watch?v=R8aIIEY2UbQ

Ježíš, ten tě nezradí :-D Větší ukázku nevkusu a debility jsem už dlouho neviděl :-D

0/0
8.6.2015 12:57

J39a22n 72M35e30r64t65a 3432780951288

Předevčírem si Bill Maher skvěle dělal srandu z toho, jak se křesťané v USA cítí pronásledováni. https://www.youtube.com/watch?v=ybH66U72xd0 (Jasně, je tam jistá nadsázka, ale zas jí tam není tolik.)

0/0
7.6.2015 14:05

M77i52l89a69n 39S25l56a53t22i38n27s29k18ý 9766194480549

Pane, je hrozné číst takové vaše úvahy. Nicméně měl by jste se poradit s odborníky. Také těmi, kteří mají zkušeností s uzdravováním lidské psyché!

0/−2
1.6.2015 18:32
Foto

L53u98k23á85š 22B57a28l55a53b95á65n 5898716727

11. března tohoto roku schválil oklahomský parlament zákon, podle kterého mohou uzavřít manželství pouze věřící lidé. občanský sňatek v tomto státě tak není možný. 

http://www.patheos.com/blogs/progressivesecularhumanist/2015/03/oklahoma-house-passes-bill-restricting-marriage-to-people-of-faith/

0/0
1.6.2015 15:06

D90a57n92i27e89l 29R55a65f59a22j 3637907412848

S tím, že církev se po staletí chovala jako zločinecká organizace se nedá než souhlasit - historie mluví za všechno. Taky je pravda, že k církvi po celou tu dobu patřila i spousta upřímných lidí, kteří tomu, co se děje, nerozuměli - neviděli do zákulisí, navíc si nemohli věci porovnat s tím, co říká Bible, protože církev její překládání zakazovala.

Vidím v tom zajímavou paralelu se stavem náboženství v době Ježíše. Náboženští představitelé se tehdy taky hlásili k odkazu pronásledovaných proroků, ale přitom sami pronásledovali kohokoliv, kdo by ohrožoval jejich mocenské a finanční zájmy. (Matouš 23:29-32) A i tehdy jim věřila spousta upřímných lidí, kteří neviděli do zákulisí. (Matouš 23:1-3)

Jako kdyby za tou církví stál někdo, kdo stál za Farizeji v 1. století - nese to jeho rukopis.

0/0
1.6.2015 8:25

V10i44k17t11o56r 87S33o40u51č73e77k 5386135568808

Jakou souvislost mají katolíci s protestanty v USA? Je fakt, že na ateisty se pohlíží skrz prsty v některých státech USA.

Jistě představa, že by křesťané byli nějací trhani je nesmyslná. V některých oblastech nebo dobách mohl být klid. Určitě to byli lidé z různých společenských vrstev, ale pronásledování existovalo. To je prostě historický fakt.

To že by králové byli podřízeni církvi absolutně je nesmysl. Král měl pověření od Boha vládnout v světské oblasti a církev v oblasti náboženské. Tudíž šlo o dvě paralelní autority, které spolu spolupracovali (ideální stav) a nebo často soupeřili. Státy nebyli "sekulární", protože tento pokrytecký koncept ještě neexistoval. Když si nemohl ani "uprdnout", jak tedy mohli někteří panovníci si nárokovat jmenovat biskupy což také pak dělali. Herze nikdy nebyla považována za pronásledování, pokud nešlo o sekty, které se dopouštěli vraždění.

V současné situaci USA skutečně směřuje k faktickému pronásledování, protože federální zákony se dostávají do konfliktu s náboženstvím. A už dnes platí v USA nepsané pravidlo, že ten kdo otevřeně nepodporuje LGBT menšiny (což jsou většinou křesťané) je vyhozen ze zaměstnání v médiích, armádě a nadnárodních firmách. A proč jste neuvedl příklad, kdy jedna starostka, chtěla provádět kontrolu kázání místních pastorů a kněží?

+1/0
31.5.2015 22:07

L95u10c98i26e 72A37. 56S45u84l61o54v37s62k79á 5670307627453

Co se týče diskriminace (pronásledování je fakt ujetý výraz) ateistů v USA, myslím, že tyto zákony by v dnešní době nemohly být uplatňovány. Důvod, proč nejsou ateisté zastoupeni ve vysokých funkcích ani na státní úrovni, natož na federální, je ten, že v USA stále platí rovnice ateista = nemorální jedinec a z toho důvodu nikdo (málokdo je ochoten, podle Gallupa je pro lidi schůdnější i muslim či homosexuál) přesvědčené ateisty do úřadu nevolí. Budete se divit, že to říkám právě já, ale považuji to za nešťastné (byť pochopitelné, protože militantní ateisté - a i jejich militantnost je pochopitelná, čím je ta skupina menší a exotičtější v dané společnosti, tím víc se vyhraňuje, stejně je to třeba s antiklerikály v Polsku - si vytvořili takovou pověst, že opravdu... no, ani méně religiozní Američan nebude volit ateistu, když ti poslední ateisté, o nichž slyšel, chtěli v New Yorku odstranit upomínkové kříže na památku obětí útoku na WTC) a v tomto směru mi velmi vyhovuje žít v Česku a ne v zemi, kde jsou politici nuceni se přetvařovat a předstírat, že tedy alespoň tak nějak v toho křesťanského Boha věří, ačkoliv názory s tím v nejmenším nekorespondují, protože by jinak nebyli zvoleni. U nás naopak nikdo nemusí předstírat, že je "tak trochu věřící", protože mu to nic nepřinese. A to je dobře, jen tak se odděluje zrno od plev. 

Jen bych se chtěla zeptat, jak jsou podle vás pronásledováni ateisté v Polsku? Nevšimla jsem si a to mě Polsko velmi zajímá.

+1/−1
31.5.2015 19:17
Foto

L63u64k21á20š 64B55a64l71a44b68á68n 5868486547

Pronásledování je ujetý výraz. Ale jako marketingový nástroj zafungoval.

Náboženství v USA je především dobrý byznys, ve kterém se angažují lidé skutečně všelijací, od upřímně věřících až po jasné podvodníky typu Petera Popoffa a jiných. Církve nemusejí platit daně, takže je jasné, že pokud svoje podnikání můžete jenom trochu zamaskovat jako církev, pokusíte se o to. Ale na druhou stranu... kdy náboženství druhem podnikání vlastně nebylo, že? :-D 

Takže se nedivím ateistům v USA, že toho mají plné zuby, když církve nejen mohutně využívají tohoto statusu k obohacování svých představitelů, ale když vzniknuvšího ekonomického a společenského vlivu využívají i k takovým věcem jako je zavádění výuky kreacionismu na státních školách, abstinence-only sex education, nebo třeba i klauzule v ústavách některých států, které diskriminují nevěřící. Nepochybuji o tom, že kdyby církve měly podobný vliv v této zemi, pokoušely by se o to samé. Koneckonců, dá se očekávat, že po restitucích určitou snahu vyvinou. 

Jinak, Polsko, tam mi o tom vyprávěl jeden kolega na fb, co se tam přiženil, rozvedl a kdyby tam neměl děti, už by dávno žil tady. Občas vypráví věci, nad kterými zůstává rozum stát. Pochopitelně, může to být lhář a vymýšlet si. Ale v tom případě jde asi o celou soustavu lhářů, kteří pracujou dnem i nocí :-D :-D

0/0
1.6.2015 8:47

J76a36n 55M64e82r94t41a 3842830711788

Pokud je to ten, který myslím, tak konkrétně popisoval, že je skoro nemožné sehnat školu bez výuky náboženství, že je náboženství vnímáno jako něco nadřazeného, tedy v případě sporu o výchovu dítěte dochází k donucování věnovat se s dítětem náboženským aktivitám, k tomu, že je dítěti ze strany vyučujícího náboženství líčeno, že jeho otec přijde do pekla a když si otec stěžuje, tak je mu vyčteno, že je to on, kdo dítě traumatizuje (v podstatě tím, že není katolík).

Něco popisuje následující článek z roku 2007, myslím, že většina toho bude stále aktuální http://www.rozhlas.cz/nabozenstvi/zpravy/_zprava/tezky-zivot-ateisty-v-polsku--317959

0/0
1.6.2015 14:44

L53u21c13i71e 84A24. 21S97u70l82o93v45s41k45á 5870157177813

Jasně, že je těžký být v Polsku ateista. Hlavně na východě země, podlaskie, lubelskie, swietokrzyszkie vojvodství... protože být minorita je vždycky těžký. Východ země je zbožnější, "pohyblivý" západ, jehož hranice se mnohokrát měnily, lehce sekulárnější (vliv církve tam byl vždy menší než na východě, bylo tam taky víc komunistů, lépe se dařilo třeba zestátňování, takže stírání těch přirozených vazeb, jsou to takové mnohem lepší Sudety). 

Ale nejde o diskriminaci. V Polsku byli také komunisté (pozor, netvrdím, že všichni ateisté jsou komunisté, ale naopak skoro každý komunista je ateista), ještě v osmdesátých letech tam došlo k vraždě kněze, ti lidé stále existují, vychovali děti, vnoučata. Už to, že bývalá komunistická hlásná trouba (mluvčí polské komunistické strany za PRLu) Jerzy Urban vydává svůj antiklerikální týdeník a má pětadvacet let čtenáře - ti lidé reálně existují. A pokud vím, nikdo je nediskriminuje. 

Ano, jsou menšina a zvlášť na malých městech, vesnicích  a na celém východě země to prostě výrazně pocítí - že jsou jiní. Ale stejně tak my věřící jsme exoti zase třeba v ČR. Když jsem uvěřila, neznala jsem nikoho, s kým bych si o tom mohla popovídat. Nikoho, kdo by věřil v Boha, chodil do kostela a tak. To je vždycky nevýhoda menšiny, no.

+1/0
1.6.2015 20:46
Foto

L91u73k49á91š 85B50a23l34a89b92á17n 5798806687

Vy celkově nemáte moc přátel, ne? Někde jsem to četl v nějakém rozhovoru snad přímo tady na blog.idnes.cz. Ale řekl bych, že to závisí na tom, kde žijete. Co vím, tak křesťanské, potažmo katolické mládežnické organizace, kde člověk má možnost najít si věřící přátele, tady jsou a vykazují určitou aktivitu. Jeden můj kolega na studiích v Brně se mohutně angažoval v tamějším vysokoškolském katolickém hnutí, například. Ale řekl bych, že jde spíš o to, jak moc člověk celkově stojí o kontakt s aktivním světem. 

Když jsem byl ještě věřící, tak jsem měl stejně víc kamarádů nevěřících a mezi lidmi z evangelické mládeže jsem měl přátel jen pár. Moje první přítelkyně byla věřící, ale dopadlo to mezi námi neslavně. Musím ovšem podotknout, že víra nebyla hlavní příčinou rozpadu našeho vztahu. 

Neviděl bych to s tou menšinovostí věřících jako zas takový problém. Ono, obecně najít si dobré přátele není jednoduché a je to spíš o štěstí než o čemkoliv jiném.

0/0
3.6.2015 13:07
Foto

L79u34k79á83š 84B27a33l65a96b11á34n 5428776647

oprava - jak moc člověk stojí o kontakt s okolním světem.;-D

0/0
3.6.2015 13:08

L71u70c46i62e 94A96. 78S63u96l60o47v62s79k98á 5720967727793

Ale ne, tak to nemyslím - já mám stejně spíš introvertní povahu, mám spoustu známých, věřících i nevěřících, přátel doopravdy jen pár, protože prostě přátele odlišuju od známých. Souhlasím, že narazit na dobré přátele je spíš o štěstí. 

Ostatně, ono není problém, že bychom my věřící v Česku "jeden druhého neměli" - to jistě jo, naopak, vztahy mezi lidmi v církvi jsou u nás užší, ve farnostech každý zná každého (právě v Polsku to vůbec není pravidlo, už jakmile má vesnice třeba dva tisíce obyvatel, tak to prostě nejde, jelikož do kostela pravidelně chodí - na vesnici - tak těch 1500 lidí, u nás na dvoutisícové vesnici tak 50-100), máme nejrůznější společenství, společné výlety, dovolené, tábory pro děti, workshopy, koncerty, dny dětí a všechno možné. 

Ale to jistě mohou mít i ateisté v Polsku. Pokud se dokáží spojit jen na hejtování věřících na netu, pak jejich problém. 

Ta podobnost je právě v tom, že zatímco u nás se nepovažuje za běžné být věřící (já jsem třeba na věřící vrstevníky nenarazila ve školním kolektivu, v němž jsem se vyskytovala, za celých 13 let - východní Čechy), tak v Polsku se nepovažuje za běžné být ateistou. Konsekvence jsou v obou případech víceméně stejné.

0/0
3.6.2015 14:20

J88a86n 64M60e76r17t79a 3362960171558

Právě se mi nezdá, že by následky byly stejné. Ano, věřící se u nás mohou setkat s posměšky nebo nepochopením. Ale většinou pokud ostatním nevnucují své náboženství (a tím myslím někde na úrovni klepání na dveře, vyřvávání na ulici, pokusy zavést náboženské zákony apod.) tak je lidé nechávají být. Poměrně dost lidí bez vyznání má dokonce k věřícím jakousi zvláštní úctu. Věřící mají své pořady ve veřejnoprávních médiích (tedy prakticky vyhradně katolíci), podstatná část poslanců je věřících (myslím, že více, než je zastoupení věřících v populaci). Nevím o případech, kdy by soudy upřednostnili ke svěření dítěte do péče rodiče ateistu nad rodičem nějaké mainstreamové víry (neberu fanatiky, co odpírají dětem zdravotní péči nebo vzdělání) na základě jeho náboženského přesvědčení. Nevšímám si, že by ateisté vyhrožovali věřícím věčným utrpením, když budou věřit v Boha.

0/0
3.6.2015 18:19

J26i35r88k48a 88L91i22b38e44ň19s43k16ý 4842371114299

Souhlasím s tím, že kat.církev resp.církve má tendenci se neustále vychvalovat, zkreslovat dějiny (interpretovat je po svém), chová se politicky a ideologicky - to je dobré připomínat, zejména, když se rozhodne dožadovat se majetků, které mívala jen pronajaté. Na druhé straně nezapomínejme, že náboženství je propletené s lidskou psychikou zásadním způsobem vždy a všude - když je popírání ve jménu ateismu - okamžitě se vytvoří jiné "náboženství", např. komunismus se svatými vůdci. Je tedy iluzí, myslet si, že lze zrušit lidskou potřebu po sakrálním, posvátném, potřebu mít nějaké kněze, které budou spojnicí mezi jedincem a Bohem...atd atd. Dívejme se na to z obou stran: křesťané udělali spoustu chyb, ale jsou a byli vlastně nutností své doby; nezapomínejme, že když se křesťanství začalo hroutit jako většinová ideologie, dostavili se ještě horší, ba daleko horší ideologie: fašismus, nacismus, komunismus.

0/0
31.5.2015 15:20

J86a65n 85M12e26r11t60a 3452140831828

Na základě čeho jste přesvědčen, že když se křesťanství začně hroutit jako větinová ideologie, přijde nutně ideologie horší? V Německu se v době nástupu nacismu naprostá většina lidí hlásila ke křesťanství. Divil bych se, kdyby to v Itálii v době nástupu nacismu nebylo také tak. Nevím přesně jaká byla situace v Rusku před svržením carského režimu, odhadoval bych, že velká většina lidí byla věřících. Nevím teď, jak dlouho trvá stav, že v severských státech je velká část lidí bez vyznání, to by také stálo za zvážení.

0/0
31.5.2015 17:41
Foto

L83u81k12á28š 89B97a36l98a53b90á46n 5538206347

Pronásledování pohanů křesťany v pozdním období Římské říše:

http://en.wikipedia.org/wiki/Persecution_of_pagans_in_the_late_Roman_Empire

Hony na čarodějnice ve středověku:

http://en.wikipedia.org/wiki/Witch-hunt#Middle_Ages

+1/−1
31.5.2015 14:47
Foto

V18l80a67d60i52m55í26r 69Ř31e52h35á77k 5298888390331

Pane autore, Saul z Tarsu byl římským občanem pocházející z židovské rodiny. Saulova rodina získala římské občanství pravděpodobně za zásluhy. Z čehož vyplývá, že tento křesťan (původně jejich pronásledovatel) nepatřil mezi chudáčky jak popisujete ve druhém odstavci.

0/0
31.5.2015 13:44
Foto

M71i47r37o56s17l53a60v 35M61a14c66e46k 5131925860222

Kvalitní, inteligentní článek vždy potěší, zejména v neděli.

Karma

+1/−4
31.5.2015 13:09
Foto

J93i64r72k89a 36O36u33l26i31c40k35ý 3847573681555

Odkdy komunisti světí neděli? ;-)

+2/−1
31.5.2015 13:11
Foto

M11i31r33o12s17l29a48v 85M80a34c59e16k 5901305640652

To nevím odkdy to ta Vaše komunita světí, zeptejte se faráře

+1/−3
31.5.2015 13:17
Foto

J31i84r41k75a 44O67u98l57i10c29k83ý 3377383931355

Ach jo ..... já se neptal na křesťany, ale na komunisty .... další, kdo má vážný problém s chápáním významu slov ;-(

+3/−1
31.5.2015 13:18
Foto

L49u78k46á90š 35B71a61l49a38b79á14n 5758776617

vy máte s těmi významy slov taky problém, ne? odkdy jsou ateisté a komunisté totéž?

+1/0
31.5.2015 13:28
Foto

J38i47r54k36a 73O92u75l87i51c20k55ý 3167593731845

Pane autore, já to někde tvrdím? Prosím o přesnou citaci. Přečtěte si, prosím, znovu a pomalu předchozí mé příspěvky v tomto vlákně diskuse a pak snad pochopíte, že jste napsal nebetyčnou hloupost.

+2/0
31.5.2015 13:30
Foto

L71u23k53á30š 97B28a73l17a21b28á96n 5668846907

okej. proč tedy reagujete na příspěvěk Miroslava Macka znějící: "Kvalitní, inteligentní článek vždy potěší, zejména v neděli." slovy "Odkdy komunisti světí neděli?" 

Důvody mohou být následující: Miroslav je komunista a vy to něm víte, s tím, že předpokládáte, že neděle je pro něj výjimečným dnem vzdor tomu, že je komunista. Nebo pouze předpokládáte, že je komunista. nebo předpokládáte, že je nevěřící a beztak také komunista ovšem s tím, že je neděle pro něj výjimečným dnem, ačkoliv vy neměla, když je nevěřící.  A nebo jde o náhodné přiřazení jedné propozice ke druhé bez jakékoliv návaznosti. Takže o co jde? A prosím bez paternalismu, nejsem ani váš přítel, ani váš syn.

0/0
31.5.2015 13:40
Foto

J11i21r74k93a 88O46u86l78i91c53k58ý 3227153521245

Miroslav Macek velmi často zastává komunistické názory. Jeho příspěvek je typu: " 'Karma Dušane','Díky Marku' " (zasvěcení budou vědět), tedy o ničem. Krom toho, článek není kvalitní ani inteligentní, protože tvrdí o možné diskriminaci (tedy odpírání možnosti nabývat něčeho), že je to pronásledování (tedy až praktická fyzická likvidace dotyčného).

Stačí toto vysvětlení?

+1/−1
31.5.2015 13:45
Foto

L47u30k51á92š 32B30a40l89a16b48á81n 5178496367

Stačí.

+1/0
31.5.2015 13:54
Foto

M62i66r81o57s89l84a34v 64M14a47c98e90k 5811755660512

Jen bych doplnil že podle mého názoru je Církev svatá sama vystavěna na typickém bolševickém světonázoru - přečtěte si desatero a bude Vám to jasné.

0/−2
31.5.2015 13:58
Foto

J16i73r24k94a 16O74u81l28i64c48k17ý 3887533621985

Říká Vám něco časová souslednost? Církev svatá má své základy 2000 let staré. Smím se dotázat, který že myslitel před dvěma tisíci lety vytvořil bolševický světonázor?

Mimochodem - desatero se s bolševismem míjí prakticky ve všech bodech.

+2/0
31.5.2015 14:04
Foto

M40i48r96o83s14l32a59v 48M70a66c56e44k 5261385270822

ve všech ne

0/0
31.5.2015 14:23
Foto

J40i97r33k71a 24O64u42l61i47c71k74ý 3817183651685

A ve kterém ne? 8-o

+1/0
31.5.2015 14:25
Foto

M25i96r57o54s37l82a45v 27M54a31c69e91k 5441675140242

No. #1, #2, #3, #8, etc.

0/0
31.5.2015 14:55
Foto

J71i30r31k78a 71O70u32l10i16c75k81ý 3287703701215

Tak tam se zcela bezpochyby rozcházejí ;-)

0/0
31.5.2015 14:56

Z75d95e84n47e78k 56J22i29r35o84u69š50e36k 8960202214900

Teď jste napsal přesný posudek o svých znalostech. Nechci psát , že o inteligenci.

Jestli jste někdy pozorně četl Desatero, tak jste tam nemohl najít jediný náznak návodu k násilí.

Komunisti, i jejích podskupina bolševici hlásali vždy boj.

+2/0
31.5.2015 15:35
Foto

P55a36v17e76l 93D92v48o92ř27á84k 5839155824380

Ti opravdu solidní ji světí na akci Z.

+1/0
31.5.2015 13:27
Foto

J50i72r12k98a 30O33u90l18i38c33k50ý 3747653511455

To by ale museli někteří slézt z kolotoče ;-)

+1/0
31.5.2015 13:28

Z46d39e65n49ě83k 18U58n78g64r49á87d 5171537845183

Tak to se za něj omlouvám, na to máte právo pouze Vy.....

0/0
31.5.2015 23:15

M28a12r49i11e 64P67o96k55o46r18n91á 9345124250

Článek není ani kvalitní, natož inteligentní.

+2/0
31.5.2015 13:30

Z68d64e68n96e28k 60J42i48r68o52u71š11e87k 8930492514670

Pochvala od Vás je polibek smrti.

A přece se točí.

+1/0
31.5.2015 15:31

Z50d29e30n79e65k 65J47i49r94o45u74š97e51k 8380702504860

to platí trochu, výš. Proto kolotočáře.

+1/0
31.5.2015 15:37
Foto

J39i46r71k48a 87O25u20l98i50c16k61ý 3947243351545

Příklady, které uvádíte, autore, můžete nazvat tak maximálně diskriminací, ale nikoli pronásledováním. Zkuste používat svůj mateřský jazyk poněkud zodpovědněji.

Takto stále máte u mne za 5 ...... Rv

+1/−2
31.5.2015 12:49
Foto

L58u24k51á82š 43B74a49l43a88b41á61n 5238926527

Vy máte u mě 5 za to že věříte v nadpřirozené bytosti. A další 5 za to, že poté co jsem vám navrhl osobní setkání poté, co jste mě nazval zbabělcem a "hrdinou od klávesnice", jste se ani neobtěžoval reagovat. Takže si vašeho názoru cením až na půdu, fakt.

+3/−1
31.5.2015 13:07
Foto

J33i77r72k58a 59O32u98l64i38c13k56ý 3817903501555

Zkuste svou pozvánku zopakovat. Možná jsem ji nepostřehl, či v návalu dalšího jsem na to pozapomněl (nevybavuji si takové slušné pozvání).

Pětky se ale jinak nedávají z toho, kdo čemu věří, ale z toho, jak dotyčný zachází s informacemi a jak je vyhodnocuje - a případná diskriminace není pronásledování. Váš titulek je prostě odpornou a sprostou lží.

+2/−1
31.5.2015 13:10
Foto

L47u98k87á82š 78B83a26l83a22b36á44n 5568126967

Jednu šanci jste dostal. Myslím si, že při vašem výskytu na těchto stránkách o tom víte velice dobře. Nicméně, už nemám zájem.

0/0
31.5.2015 13:25
Foto

J97i54r35k78a 46O36u23l18i71c46k61ý 3957973901525

Můj výskyt na těchto stránkách za poslední 2 - 3 měsíce je tak do deseti příspěvků.:-P

+1/0
31.5.2015 13:27
Foto

L27u15k70á91š 61B96a89l16a75b92á64n 5498986887

jde o věc starou, obávám se 4-5 měsíců. takže to beru tak, že jste zapomněl.

0/0
31.5.2015 13:29
Foto

J41i75r19k71a 30O80u10l58i82c46k24ý 3767103711745

Však jsem to již jednou napsal, že si podobnou výzvu nepamatuji.

Jen si říkám, zda vůbec diskutuji s člověkem, který chápe význam slov a vět. A Vaše další a další reakce mě utrvzují, že s tím máte velmi závažné problémy.;-(

+1/0
31.5.2015 13:32
Foto

L73u16k47á64š 86B23a44l90a38b96á36n 5168926387

A na základě tohodle vašeho rytí, chytání za slovo, a nepřímo vyjadřovaného pohrdání - kéž byste měl aspoň páteř a rovnou napsal, že mě nemáte rád za to, co píšu, obviňování ze zbabělosti, či výzev, abych šel ke cvokaři, tedy, na základě tohoto přístupu mám já připustit, že to v co vy věříte, je legitimní, dobré a potřebné? Že ačkoliv nemáte důkazy ani pro existenci vašeho boha, ani jeho údajného syna na tom stejně něco je a že bych měl přehodnotit svůj postoj? 

Přesvědčil jste o svých hodnotách a své víře tímto přístupem vůbec někdy někoho? 

V diskusi s vámi mě o nějaký předmět diskuse vůbec nejde, protože je to všechno předem odsouzeno akorát k urážkám a osobním invektivám. A proč? Protože prostě píšu to, co se vám nelíbí. Co takhle trochu nadhledu? Trochu toho "milujte své nepřátele a dobře čiňte těm, kteří vás nenávidí?" Ne? Nic? Jako jestli ne, klidně si tady můžeme nadávat a osočovat se dál, koneckonců, mě hádání baví a netajím se tím.

0/0
31.5.2015 13:53
Foto

J87i40r60k29a 53O31u46l71i63c32k81ý 3797963341695

1) Prosím, kde jsem já osobně Vás vyzval, abyste šel ke cvokaři.

2) Existence Boží je o víře. Existence Ježíše Nazaretského je však většinou historiků (včetně těch nevěřících) považována za prokázanou. To, že je Syn Boží, je však opět naše víra.

3) Líbí se mi, když mi křesťanské hodnoty otlouká o hlavu člověk, který na křesťanství nejvíce útočí. Zameťte si, laskavě, před vlastním prahem a pak druhým vyčítejte třísku v oku (sám v něm máte trám).

+1/0
31.5.2015 14:01
Foto

L42u77k59á75š 38B74a30l88a75b91á51n 5768876947

ad1) zapomínáte často, že?

ad3) proč bych měl já, jakožto nevěřící cokoliv kdekoliv zametat. Vy mě přesvědčte o tom, že si zasloužíte úctu, kterou si nárokujete. Zatím jste neuvedl nic.

0/0
31.5.2015 14:08



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz