Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

R^ něcař nejsem, ale vám karma!

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

Něcařství může mít mnoho podob.

Já věřím v boha, ale ne tak, jak jej popisuje církev. Všichni jsme děti boha, tak proč by nemohl být i Ježíš, ale byl více dítem boha, než ostatní? To tvrdí křeśťané.

Většina náboženství tvrdí, že bůh je dobrý. Já si myslím, že je spravedlivý. Stvořil dobro i zlo, protože věděl, že dobro od zla nejde oddělit.

Takže v podstatě moje Něco se jmenuje Bůh. Jen prostě nevěřím lidem, kteří mi tvrdí, že jen oni ví, co bůh chce.

3 0
možnosti
Foto

Ještě než si přečtu článek, cítím nutnost Vás upozornit na jeden šílený paradox, který právě "neznalé něcaře", ty již jsou terčem kritiky oprávněně, může stáhnout do propasti. Je totiž známo, že podobným něcařem, podobně hlásajícím "nerozdvojeného boha" je třeba i Ch. Manson, který se, doufám, z basy nedostane. Když zavraždil ty lidi se svou smečkou a nechal na dveřích nápis "pigs", argumentoval nevyvratitelnou logikou: "pokud je bůh všechno, jak může utrpět bolet, vrazí-li jedna část boha nůž do jiné části boha?". Myslím to vážně a to je právě slabinou jakéhokoliv myšlení, jež chce logiku roubovat na iracionálno. Za mne volám: Raději poctivý ateista než naivní něcař! R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 74
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1468x
Zaměstnáním Okiňák, jinak youtuber, hudebník, občasný básník. Bývalý křesťan, nyní ateista, skeptik, levičák, v mnoha ohledech naivní snílek, takový ten typický pisálek, co vám tu bude vykládat planety, až budete rudí vzteky.